Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"faculty-librarian collaboration"'
Publikováno v:
Library Management, 2023, Vol. 44, Issue 8/9, pp. 518-535.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LM-06-2023-0045
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 11 (2023)
This project aimed to better understand the impact and student experience of an innovative teaching strategy focused on information literacy (IL) for first-year undergraduate nursing students. Information literacy (IL) involves the development of a s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c56923a2e6264fa4b0a53c9c04ebeaa4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuamsuk, Kulthida, Nguyen, Lan Thi
Publikováno v:
Library Management, 2021, Vol. 43, Issue 1/2, pp. 93-107.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LM-09-2021-0077
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 16, Iss 2 (2022)
Frequently, information literacy instruction takes the form of a one-shot library session with minimal collaboration between librarians and teaching faculty. To offer an alternative to this model, librarians implemented the Information Literacy Mini-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9332717f693c4855b8f2e1fb0d0b8e56
Autor:
Lacy, Meagan, Hamlett, Alexandra
Publikováno v:
Reference Services Review, 2021, Vol. 49, Issue 2, pp. 163-175.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RSR-09-2020-0062
Autor:
Fundator, Rachel, Maybee, Clarence
Publikováno v:
Informed Learning Applications: Insights from Research and Practice
Autor:
Sofia Fagiolo
Publikováno v:
Canadian Journal of Academic Librarianship, Vol 8 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6627b31a0dc466d96e02d9c6c5b325d
Autor:
Nguyen, Lan Thi, Tuamsuk, Kulthida
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 8, Iss 1, Pp 33-44 (2020)
This article is a part of a doctoral research project on developing the faculty-librarian collaboration model to support learning and research at Vietnamese universities. The findings of this study have crucial significance in drawing a broader view
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25d0b649f52b4e02a1e8b30327a77969
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.