Zobrazeno 1 - 10
of 596
pro vyhledávání: '"faculty strategies"'
Autor:
Marina Ćirić
Publikováno v:
Facta Universitatis. Series, Teaching, Learning and Teacher Education, Vol 6, Iss 2, Pp 141-154 (2023)
The main goal of the research is to examine the connection between faculty strategies and perceived engagement of students. Character of engagement was shown through National Survey of Student Engagement indicators (2018): academic challenge (higher-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89fd6a0472ee4bfda1e06ebd56981c6d
Autor:
Pro. Sule Magaji
Publikováno v:
Journal of Learning and Educational Policy. :25-36
This article is on faculty strategies for sustainable human capital development and achieving high University Rank. We consider ranking criteria used at Global level, Regional level and countries specifics side by side with the United Nations (UNs) s
Autor:
Landis, Melodee
Publikováno v:
Educational Technology, 2000 Nov 01. 40(6), 55-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428640
Autor:
Pickett, Andrew C., Ammon, Robin, Kruger, Laura B., Yang, Hyung Suk, Powell, Andrea, Brown, Katie M., Damon, Zack J.
Publikováno v:
International Journal of Kinesiology in Higher Education; July 2023, Vol. 7 Issue: 3 p231-245, 15p
Autor:
Andrew C. Pickett, Robin Ammon, Laura B. Kruger, Hyung Suk Yang, Andrea Powell, Katie M. Brown, Zack J. Damon
Publikováno v:
International Journal of Kinesiology in Higher Education. :1-15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teachers College Record: The Voice of Scholarship in Education. 121:1-38
Background/ContextResearch on academic capitalism often maps changing conditions in which faculty work occurs without explaining the mechanisms by which change occurs. We use Fligstein and McAdam's theory of fields to posit that the changing conditio