Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"faculty perspectives"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Despite increased awareness of persistent healthcare disparities, integrating health equity education into medical residency curricula needs urgent expansion. The Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) mandat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed848c894fb345e8b7d30e0af5188922
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 101035- (2024)
This study explores the emerging trends in e-learning from the perspective of university faculty, who play a crucial role in shaping the future of education. The rapid shift to digital education during and after COVID-19 has presented challenges for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df7b3b537dfd4abc9536a6a6a6004541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BLDE University Journal of Health Sciences, Vol 7, Iss 1, Pp 147-150 (2022)
CONTEXT: Global adoption of competency-based medical education (CBME) is a paradigm shift in India. Faculties play a key role in implementation by identifying and solving the challenges in CBME. AIMS: Perspectives of the faculties were undertaken to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1220940bed54d16919bd973aefa5476
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inan Deniz Erguvan
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-21 (2021)
Abstract Contract cheating has gone rampant in higher education recently. When institutions switched to online learning during the COVID-19 pandemic, the percentage of contract cheating students climbed to unprecedented levels. Essay mills saw the la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/340c48654a624ecb98c6fa70ac39a010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.