Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"faculty mentorship"'
Autor:
Michael Ren, Dorothy Choi, Chloe Chan, Simrit Rana, Umberin Najeeb, Mireille Norris, Simron Singh, Karen E. A. Burns, Sharon E. Straus, Gillian Hawker, Catherine Yu
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Effective mentorship is an important contributor to academic success. Given the critical role of leadership in fostering mentorship, this study sought to explore the perspectives of departmental leadership regarding 1) current dep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/794e140415e3451592ff94422ca50faa
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 9, Iss 2 (2024)
The purpose of this research was to understand faculty mentors’ perspectives on the impact of CPED-aligned methodology courses on doctoral students’ development as scholarly practitioners. This study was a pilot study and exploratory in nature. M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2685aece001a4e4b8f3fe44c25917e21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrés Castro Samayoa
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 8, Iss 2, p 49 (2018)
Current attempts to further diversify the professoriate signal the critical need to cultivate pathways for students to enter academia by encouraging undergraduates to pursue further graduate education. Previous research has already noted the critical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab8960d734464f34822be18fa7bc6989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
International Transaction Journal of Engineering, Management, & Applied Sciences & Technologies, 12, 8, 12A8N: 1-10
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::94135306b3da4a6d855b4c5f47d1c0a3
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 8 (2012)
Abstract This resource is a mentored critical thinking and writing exercise for use in a dental school curriculum. It was created to help students learn to develop a problem statement, question, or hypothesis; perform an increasingly sophisticated se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1c516324e874860ba8debdffc3bd22b