Zobrazeno 1 - 10
of 2 524
pro vyhledávání: '"factors of loyalty"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trkulja, Željka Marčinko1 zeljka.marcinko.trkulja@efri.uniri.hr, Primorac, Dinko2, Martinčević, Ivana2
Publikováno v:
Interdisciplinary Description of Complex Systems. 2024, Vol. 22 Issue 4, p478-496. 19p.
Autor:
Aliane, Nadir1 nhaliane@kfu.edu.sa, Alawad, Waleed Abdulrahman2 waoad@qu.edu.sa
Publikováno v:
International Journal of Operations & Quantitative Management (IJOQM). Sep2023, Vol. 29 Issue 3, p1-20. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background The geographical, cultural, and linguistic proximity between Taiwan and Mainland China has facilitated rapid growth of cross-strait interactions. Both countries have developed online health consultation platforms on the Internet f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7412ab02a6e24436a7b76a9552130719
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2023, Vol. 51, Issue 4, pp. 523-545.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-09-2022-0314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shabankareh, Mohammadjavad1 (AUTHOR), Nazarian, Alireza2 (AUTHOR), Seyyedamiri, Nader3 (AUTHOR), Jandaghi, Gholamreza4 (AUTHOR) Jandaghi@ut.ac.ir, Ranjbaran, Alireza1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Anatolia: An International Journal of Tourism & Hospitality Research. Sep2022, Vol. 33 Issue 3, p362-373. 12p.
Autor:
Ilona Skačkauskienė, Rūta Jotkaitė
Publikováno v:
Mokslas: Lietuvos Ateitis, Vol 15 (2023)
Changing technologies, increasing customer expectations and competition between organizations lead to the fact that the study of factors determining customer loyalty can become a suitable organizational solution for attracting, maintaining and minimi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd9040e9b81e4b589188e31d5efc3680
Publikováno v:
In Journal of Hospitality and Tourism Management September 2021 48:264-274