Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"factors affecting loyalty"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Muṭāli̒āt-i Mudīriyyat-i Gardishgarī, Vol 17, Iss 57, Pp 113-146 (2022)
Introduction Better management of competition in the cultural heritage tourism requires the understanding of the behavior and interaction with the tourist (Chen & Rahman, 2018). The importance of understanding loyalty of cultural heritage tourists as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1d52aff97fb475dae499bccfa79aade
Autor:
AYDIN, Mustafa Seçkin1 mseckinaydin@gmail.com, ÇAKIR, Engin2 engincakir@adu.edu.tr
Publikováno v:
Visionary E-Journal / Vizyoner Dergisi. 2021, Vol. 12 Issue 32, p1226-1239. 14p.
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 2, Pp 291-301 (2020)
Background and Objectives: Today, with the development of mass communication tools and computers, the penetration and expansion of the Internet in various areas of life is undeniable. One of the most pervasive phenomena that has emerged on the Intern
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de61b50951114b3983f57150736fd29a
Publikováno v:
Journal of Nursing; Dec2024, Vol. 71 Issue 6, p38-46, 9p
Autor:
Garga, Pawan1 pkgarga@yahoo.co.in, Kumar, Praveen2 praveenk285@gmail.com, Raina, Avantika3 raina.avantika@gmail.com
Publikováno v:
Jaipuria International Journal of Management Research. Jul/Dec2017, Vol. 3 Issue 2, p60-69. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hajiheydari, Nastaran1 (AUTHOR), Hesar Maskan, Babak Hazaveh1 (AUTHOR), Ashkani, Mahdi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of E-Business Research. Jan-Mar2017, Vol. 13 Issue 1, p66-81. 16p. 1 Diagram, 6 Charts.
Autor:
null Khaled Sediqian
Publikováno v:
Management Studies. 11
Publikováno v:
Advances in Social Science, Education and Humanities Research ISBN: 9782384760299
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2f6b4a516ce4863663b7a3974bb801da
https://doi.org/10.2991/978-2-38476-030-5_18
https://doi.org/10.2991/978-2-38476-030-5_18