Zobrazeno 1 - 10
of 263
pro vyhledávání: '"external image"'
Publikováno v:
운동과학, Vol 33, Iss 1, Pp 8-16 (2024)
PURPOSE This study provides fundamental data required to promote the physical and mental health of college students by exploring their subjective health perception relative to physical activity level. METHODS Individual, in-depth interviews were cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8121269eaa7443fb336aa03c96e822a
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 32, Iss 10, Pp 115-132 (2023)
The article is devoted to the problem of forming the image of higher educational institutions in the conditions of increasing competition in the regional market of educational services, as well as between regional and metropolitan educational institu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72c3905e66254fa3b345c6bb9ce4d87f
Autor:
Tautvydas Skikas, Virginija Latvėnienė
Publikováno v:
Taikomieji Moksliniai Tyrimai, Vol 2, Iss 2, Pp 28-48 (2023)
The article examines the theoretical aspects of the formation of the organization's image. It emphasizes the importance of image in today's business, emphasizing that only by gaining the image of a supportive organization, companies gain a strong adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ef3705d8f6640feb3723e49b6fd5443
Autor:
Glaremin, Lisa
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław / Linguistic Meetings in Wrocław. 17(1):79-88
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=876342
Publikováno v:
Socio-Cultural Management Journal, Vol 3, Iss 1, Pp 137-151 (2020)
Introduction. In modern scientific research of the social communications in general and the library science in particular, the issues of forming the image of the modern library in accordance with the requirements of the today's life have recently bec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ae9e77ba8a1414cb6890b4e478f6958
Autor:
Lisa Glaremin
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław, Vol 17, Pp 79-88 (2020)
Emotionen sind ein zentrales Mittel zum Generieren von Aufmerksamkeit und verhelfen politischen Akteuren so zur Macht. Dass auch die Umkehr, also der Verzicht auf Emotionen, eine erfolgreiche Kom-munikationsstrategie sein kann, zeigt sich am Beispiel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2069f9ded5114c6ab2db161c23627db6
Autor:
A. N. Timokhovich
Publikováno v:
Цифровая социология, Vol 3, Iss 1, Pp 33-38 (2020)
The set of problems of perception of elements of the external image of the organization that sells in the fast moving consumer goods (FMCG) area by the target audience has been raised. The elements of the external image of the organization that influ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f3a5f8938a04de0bdfdd3f3a40dc0f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.