Zobrazeno 1 - 10
of 588
pro vyhledávání: '"extensive and intensive reading"'
Publikováno v:
Journal of Applied Linguistics and Literature, Vol 8, Iss 2 (2023)
This study aims at exploring the strengths of extensive reading and intensive reading (EXIT) integration by involving the use of digital-platform base worksheet in optimizing the students’ reading skill. The foci include revealing the students’ p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd545651ca374286b485d4516e4e5935
Autor:
Park, A Young
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. 10(2):337-358
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=877272
Autor:
A Young Park
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 10, Iss 2, Pp 337-358 (2020)
Extensive reading (ER) which encourages second or foreign (L2) learners to engage in a great deal of reading, has long been recognized as an efficient approach in L2 reading pedagogy. While many attempts have been made to understand the effect of ER
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c51f61853e4c476db5dd62fc3cee992b
Autor:
Good, Carter V.
Publikováno v:
The School Review, 1925 Dec 01. 33(10), 755-770.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1079569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hanna, C. C.
Publikováno v:
The English Journal, 1931 Sep 01. 20(7), 590-592.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/803134
Autor:
Musdalifah Ifah Rahman
Publikováno v:
MAJESTY JOURNAL. 2:8-17
This study aimed to describe 1) the application of Blended Learning in extensive and intensive reading subjects, and (2) the students’ perception of the application of blended learning. The subject of this study was the students of the English educ
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Good, Carter V.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 1927 Feb 01. 9(4), 116-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20257535