Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"extended technology acceptance model"'
Autor:
Liu, Manzhi, Yang, Yaxin, Ren, Yue, Jia, Yangzhou, Ma, Haoyu, Luo, Jie, Fang, Shuting, Qi, Mengxuan, Zhang, Linlin
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2024, Vol. 15, Issue 4, pp. 667-689.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-03-2023-0057
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2024, Vol. 7, Issue 2, pp. 113-139.
Publikováno v:
Journal of Metaverse, Vol 4, Iss 1, Pp 84-93 (2024)
The Metaverse is a regenerated digital environment that fully immerses people in a virtual world experience. It is often referred to as the "internet of the future" and has drawn the interest of businesses and academics as well. An analysis was carri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c63f499bbb604435bbfc985b76c11bc0
Autor:
Clemente Rodríguez-Sabiote, Ana T. Valerio-Peña, Roberto A. Batista-Almonte, Álvaro M. Úbeda-Sánchez
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 25, Iss 2 (2024)
The global pandemic caused by the SARS-CoV-2 virus brought about a true revolution in the predominant teaching–learning processes (i.e., face-to-face environment) that had been implemented up to that point. In this regard, virtual teaching–learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d995fa2c14f4c118621570fce03ef3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2022, Vol. 5, Issue 1, pp. 92-113.
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 11 (2023)
The effective use of agricultural digital services can promote the transformation of agricultural production methods and actively promote the development of agricultural economy. However, in the process of agricultural production and operation, farme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6d7a899c90c42cdbd616053551b19b2
Autor:
Vyas, Vishal, Jain, Priyanka
Publikováno v:
Indian Growth and Development Review, 2021, Vol. 14, Issue 3, pp. 302-324.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IGDR-01-2020-0009