Zobrazeno 1 - 10
of 1 294
pro vyhledávání: '"expressive grammar"'
Autor:
Washington, Karla N.1 washink2@ucmail.uc.edu
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Feb2013, Vol. 22 Issue 1, p113-125. 13p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders 2011 44(3):315-330
Autor:
Freij, Victoria, Åberg, Hanna
Syfte: Studien syftade till att undersöka om det fanns en relation mellan barns prosodiska och expressiva grammatiska förmågor samt hur förmågan att använda betoning hos barn med typisk språkutveckling kan beskrivas. Metod: Tolv barn i åldrar
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167349
Autor:
Freij, Victoria, Åberg, Hanna
Syfte: Studien syftade till att undersöka om det fanns en relation mellan barns prosodiska och expressiva grammatiska förmågor samt hur förmågan att använda betoning hos barn med typisk språkutveckling kan beskrivas. Metod: Tolv barn i åldrar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______261::9e6fcd3dc0b80b55dadac7fbc846f8a0
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167349
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communication Disorders Quarterly. 42:111-121
Predictors of expressive grammar were compared in formal and naturalistic assessment tasks for children with typically developing (TD) language and with Developmental Langauge Disorder (DLD). Standardized expressive language assessments were administ
Publikováno v:
Journal of Clinical Practice in Speech-Language Pathology; 2013, Vol. 15 Issue 1, p7-12, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.