Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"explicit pronunciation instruction"'
Autor:
Jarosz, Anna
Publikováno v:
Research in Language (RiL). 19(3):267-282
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1068196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Ewa Jarosz
Publikováno v:
Research in Language. 19:267-282
The studies devoted to the so-called good language learners that emerged in the 1970s (Rubin 1975) reveal that efficient learners fall back on an abundant and highly individualised array of techniques and strategic behaviours related to and employed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tegnered, Axel, Rentner, Jonas
The field of pronunciation instruction has long been a neglected area. In recent years, however, researchers have found a renewed interest in the subject. For example, research has been conducted to investigate the views on pronunciation instruction
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167481
Autor:
Tegnered, Axel, Rentner, Jonas
The field of pronunciation instruction has long been a neglected area. In recent years, however, researchers have found a renewed interest in the subject. For example, research has been conducted to investigate the views on pronunciation instruction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6797d42baf1c84514cf2936a44af0172
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167481
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-167481
Dissertation/ Thesis
Autor:
James M Stratton (9248147)
The question of whether second languages (L2s) are best learned implicitly or explicitly has been a topic of much empirical discourse, with the majority of studies pointing to the benefits of explicit instruction when learning L2 grammar rules. Howev