Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"explicit curriculum"'
Autor:
Sevilay Atmaca
Publikováno v:
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 5, Iss 1, Pp 250-275 (2023)
Okullar, düzenli ve sistematik olarak çeşitli törenler (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vb.) düzenlemekte ve öğrencilere sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerle toplumsallaşma olanakları sunmaktadırlar. Bu tür etkinliklere
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92bcc54cbd6c46a0b749563b20cc7618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 10, Iss 4, Pp 57-86 (2011)
In this research, the status of ethnicity in Iran’s explicit secondary education curriculum in literature and humanity sciences has been analyzed. The pre-assumption of explicit curriculum’s components was Acker’s viewpoint and the qualitative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/362f818023d04711940fbcf990844711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.