Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"explanatory item response modeling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 3, p 38 (2022)
This study investigated how one’s problem-solving style impacts his/her problem-solving performance in technology-rich environments. Drawing upon experiential learning theory, we extracted two behavioral indicators (i.e., planning duration for prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319ec4276c5d4c9897f38532af16ad2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Okan Bulut, Luke Stanke
Publikováno v:
International Journal of Assessment Tools in Education, Vol 6, Iss 2, Pp 259-278 (2019)
Volume: 6, Issue: 2 259-278
International Journal of Assessment Tools in Education
Volume: 6, Issue: 2 259-278
International Journal of Assessment Tools in Education
Item response theory is a widely used framework for the design, scoring, and scaling of measurement instruments. Item response models are typically used for dichotomously scored questions that have only two score points (e.g., multiple-choice items).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yavuz, Hatice Çiğdem
This study aimed to assess the relationships between response times (RTs), the number of actions taken to solve a given item, and student performance. In addition, the interaction between the students’ information and communications technology (ICT
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9491::8b4d12f5cef1e10b4c65d76a49ee272a
https://hdl.handle.net/20.500.12605/36186
https://hdl.handle.net/20.500.12605/36186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.