Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"expert views"'
Publikováno v:
New Genetics and Society, Vol 42, Iss 1 (2023)
CRISPR-Cas9 revolutionized the precise editing of mammalian cells genome. The present study explores genome editing (GE) in the context of the Responsible Research and Innovation framework for emerging technologies, through semi-structured interviews
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0046e12b157f4566ae7ce32dd071a0e2
Autor:
Melanie Lindenberg, Valesca Retèl, Maartje Rohaan, Joost van den Berg, John Haanen, Wim van Harten
Publikováno v:
BMC Cancer, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract Background Treatment with tumor-Infiltrating Lymphocytes (TIL) is an innovative therapy for advanced melanoma with promising clinical phase I/II study results and likely beneficial cost-effectiveness. As a randomized controlled trial on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eccf11d55d204d1c83c7c9d76456d1ed
Publikováno v:
International Journal of Public Health, Vol 66 (2021)
Objectives: We face the impossibility of having enough COVID-19 vaccines for everyone in the near future. This study aims to contribute to the debate on equitable global access to COVID-19 vaccines, tackling key ethical discussions and policy challen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a28b535fead04ff49a391f0fbe612299
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mortaza Rezae, Emily Castell, Shannon R. Muir, Aneesh Krishna, Peter J. Allen, Lynne D. Roberts
Publikováno v:
Castell, E, Muir, S, Roberts, L D, Allen, P J, Rezae, M & Krishna, A 2022, ' Experienced qualitative researchers’ views on teaching students qualitative research design ', Qualitative Research in Psychology, vol. 19, no. 4, pp. 978-1003 . https://doi.org/10.1080/14780887.2021.1992061
The increasing prominence of qualitative inquiry in psychological research has been accompanied by reflection on teaching and learning practices within undergraduate and postgraduate psychology courses. To date, there is limited empirical understandi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c90170244bddff4462f891e493e037c2
https://research-information.bris.ac.uk/ws/files/304123032/Castell_et_al._2021_Author_Accepted_Version.pdf
https://research-information.bris.ac.uk/ws/files/304123032/Castell_et_al._2021_Author_Accepted_Version.pdf
Autor:
Ton Koenraad Koenraad
Publikováno v:
The EUROCALL Review, Vol 22, Iss 1, Pp 59-69 (2014)
The celebration of EUROCALL’s twentieth anniversary provides a proper occasion to reflect on the future of language teaching and the role of CALL in these developments. In this paper we present the views of six authorities on language teaching and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/501e449e151d418dbb2d3c9da173daaf