Zobrazeno 1 - 10
of 2 231
pro vyhledávání: '"experience report"'
Autor:
Iranildo José da Cruz Filho Cruz Filho, Viviane Cristina de Lucena Duarte, Diego Santa Clara Marques, Salete Santos de Moraes, Pierre Teodosio Felix, Elton Douglas Silva de Aquino, Suzana Ferreira da Silva, Karla Crystina Costa dos Santos, Érika Lima da Silva Sousa, Ana Thamires Nascimento de Macêdo, Josilea Maria Leal
Publikováno v:
Scientific Electronic Archives, Vol 17, Iss 5 (2024)
This study examined the benefits of direct contact with nature for ninth-grade students at Escola Municipal Prof. Dr. Amaro Fernandes de Oliveira Sobrinho. It emphasized hands-on experiences, such as visits to farms, the establishment of vegetable ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2a9d489ac87466f986eba6d09a7d20c
Publikováno v:
Das Amazônias, Vol 5, Iss 2, Pp 68-78 (2022)
This report is justified from the particular experience of two students, who acted as members of the Hetero-identification Commission, at the Federal University of Goiás (UFG), formed for the process of enrollment in undergraduate courses in 2020. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d90e65918066496c8758dcb273c3b863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miltiadis Siavvas, Dimitrios Tsoukalas, Ilias Kalouptsoglou, Evdoxia Manganopoulou, Georgios Manolis, Dionysios Kehagias, Dimitrios Tzovaras
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 12, p 6872 (2023)
The devastating consequences of successful security breaches that have been observed recently have forced more and more software development enterprises to shift their focus towards building software products that are highly secure (i.e., vulnerabili
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34a7f9f85b904d09985a5fcacea3f517
Publikováno v:
Revista Liberato, Vol 22, Iss 37, Pp 19-29 (2021)
This article aims present and discusses the process of building audiovisual resources for remote, hybrid, and face-to-face classes, using the activities developed in an extension course offered free of charge to teachers and future teachers as a corp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18207707975b455bb071d14e0ed0e2d8
Publikováno v:
Pesquisa e Ensino, Vol 2, Pp 1-25 (2021)
This paper presents the experience report of the “Oficina Criativa de Letramento desenvolvida” (Creative Literacy Workshop) held at the “Centro de AtençãoPsicossocial I - Manoel Dias Neto“held on November 13, 22 and 27, 2019, in order to di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5b959cd8ad740348de0fea4ae0e8e3e
Autor:
Aline Vanessa Locastre
Publikováno v:
Pesquisa e Ensino, Vol 1, Iss 1, Pp 1-20 (2020)
The impact of Digital Information and Communication Technologies (TDIC) in the different areas of social life, requires the school to constantly rethink its methodologies to enable students to build new teaching and learning paths. Often, the limited
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd007eed1537499c83942fef3d9e65d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.