Zobrazeno 1 - 10
of 650
pro vyhledávání: '"experience driver"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Focus (2756-1755). Dec2022, Vol. 24 Issue 12, p12-13. 2p.
Autor:
Walter, Ute
It is essential for service companies to understand how their customer service experiences are formed. This is especially important since service experiences are highly subjective and involve customers cognitively, emotionally and behaviorally. Altho
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-14826
Autor:
Bagi, Randheer, Dutta, Tanima
Publikováno v:
IEEE Sensors Journal; Nov2021, Vol. 21 Issue 22, p25307-25314, 8p
Publikováno v:
Journal of Service Management; 2021, Vol. 32 Issue 3, p438-458, 21p
Publikováno v:
Federal Register (National Archives & Records Service, Office of the Federal Register). 10/11/2024, Vol. 89 Issue 198, preceding pII-iii. 484p.
Autor:
Wittig, Beth (Ann Elizabeth)1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-13. 13p.
Publikováno v:
Journal of Failure Analysis & Prevention; Aug2024, Vol. 24 Issue 4, p1559-1562, 4p
Autor:
Li, Wenbo, Wu, Yingzhang, Xiao, Huafei, Li, Shen, Tan, Ruichen, Deng, Zejian, Hu, Wen, Cao, Dongpu, Guo, Gang
Publikováno v:
IEEE Intelligent Transportation Systems Magazine; Jul/Aug2024, Vol. 16 Issue 4, p62-80, 19p
Publikováno v:
Federal Register (National Archives & Records Service, Office of the Federal Register). 8/6/2024, Vol. 89 Issue 151, p63813-64352. 543p.