Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"expectation-disconfirmation theory"'
Autor:
Carraher-Wolverton, Colleen
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2024, Vol. 26, Issue 3, pp. 395-417.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-12-2023-0344
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 5, pp. 1190-1210.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-12-2022-0987
Publikováno v:
Education + Training, 2023, Vol. 65, Issue 5, pp. 697-710.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-02-2022-0049
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2022, Vol. 25, Issue 1, pp. 1-29.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-05-2022-0133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carraher-Wolverton, Colleen
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2022, Vol. 24, Issue 1, pp. 55-69.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-05-2021-0085
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 16, Iss 6, Pp 1997-2013 (2021)
Drawing on expectation disconfirmation theory, this study explores the dyadic nature of omni-channel consistency on customer experience. Specifically, we propose a conceptual model that focuses on a brand’s offline channel customer experience relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f7df56b5a694ab6a478037b31bb3215
Publikováno v:
Internet Research, 2020, Vol. 30, Issue 5, pp. 1353-1382.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-05-2019-0223
Autor:
Sheng-Cheng Lin, Xuan-Ru Zheng
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 1, p 71 (2023)
The present study views the personal main page on social media as a psychological home in cyberspace, since they have identical characteristics. Many young people share their lives on social media. However, a backlash is triggered among young people
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79f10080a4034dd787ced50cec2033f0