Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"expectancy-value motivation"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The present study explored the relations among foreign language (FL) classroom anxiety, enjoyment, expectancy-value motivation, and their predictive effects on Chinese high school students’ self-rated FL proficiency. Participants were 280 senior hi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e83f1ad2fb6e406b9da7428c384151ea
Autor:
葉怡芬 Yi-Fen Yeh, 劉美慧 Mei-Hui Liu
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 65, Iss 2, Pp 105-133 (2020)
國際文憑教育為世界認可的國際教育系統,其特色包含結構性的課程架構、與時俱進的教與學理論及實務、學校品質保證機制、教師專業發展等。有鑑於十二年國民基本教育對於高品質教師
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3de742d5a5e24734a420cbc853c55b65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pragmatic Measurement for Education Science: A Method-Substance Synergy of Validation and Motivation
Education researchers often require quick and efficient assessments of various student characteristics (e.g., motivation) to use in classroom settings. Unfortunately, guidelines for addressing measurement obstacles, such as scale length, are ambiguou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6e3b89dda2f635519e8fe4a57412109b
Inquiry-based learning (IBL) is a pedagogical approach in which students address complex, ill-structured problems set in authentic contexts. While IBL is gaining ground in Australia as an instructional practice, there has been little research that co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f7734550817e701d97494e9d04d05197
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/875zv/using-expectancy-value-theory-to-explore-aspects-of-motivation-and-engagement-in-inquiry-based-learning-in-primary-mathematics
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/875zv/using-expectancy-value-theory-to-explore-aspects-of-motivation-and-engagement-in-inquiry-based-learning-in-primary-mathematics
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.