Zobrazeno 1 - 10
of 295
pro vyhledávání: '"expectancy disconfirmation"'
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2024, Vol. 38, Issue 6, pp. 776-801.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-07-2023-0259
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 1580-1598 (2024)
Despite the popularity of AI-oriented e-commerce live-streaming, the service failures that can result from real-time interaction and instant transactions have not been taken seriously. This study aims to assess the failure of AI-oriented live-streami
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59efdedb8a4e4049892f728b54b4dc55
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 248, Iss , Pp 104343- (2024)
Service failure is bound to happen, but dissatisfaction has always been undermined by scholars previously. The present study investigates dissatisfaction factors in travel decision-making leading towards re-travel intention with the help of the expec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8fb2d9ae1444bc0842ec594de396208
Publikováno v:
Journal of Health Organization and Management, 2023, Vol. 37, Issue 6/7, pp. 465-482.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHOM-09-2022-0268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Facilities, 2022, Vol. 40, Issue 7/8, pp. 551-570.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/F-06-2020-0067
Publikováno v:
Land, Vol 12, Iss 11, p 2033 (2023)
The provision of cultural and tourism public services in tourism destinations exerts a substantial influence on visitor experience and their overall quality of life. The current study applied structural equation modeling to empirically investigate th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5aaa87536984ca09e43921496f8cdc4
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2021, Vol. 38, Issue 6, pp. 652-663.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-09-2020-4126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leung, Xi Y., Wen, Han
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2021, Vol. 12, Issue 3, pp. 439-453.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-05-2020-0117