Zobrazeno 1 - 10
of 613
pro vyhledávání: '"expansive learning"'
Autor:
Jessica Persson Kylén, Sara Björns, Catharina Hägglin, Ingela Grönbeck-Lindén, Laurence Piper, Inger Wårdh
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Participation by all actors involved in health planning is a prerequisite for person-centred care and healthy ageing. Understanding the multiple knowledge needs and the values that shape oral health assessments in home settings is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f62e8d4809ff47348c7543e5c55e67f6
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2023, Vol. 35, Issue 8, pp. 693-712.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-01-2023-0006
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2022, Vol. 34, Issue 7, pp. 628-642.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-11-2021-0157
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2021, Vol. 11, Issue 2, pp. 121-132.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-03-2021-0026
Publikováno v:
Activités, Vol 20, Iss 2 (2023)
Despite the efforts made in risk prevention to use anti-cancer drugs (AD) to reduce the internal contamination of professionals exposed to chemotherapy, recent studies show that this problem remains relevant. In this regard, in its report published i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58bf3071689c448e99ce231c9eab00e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2021, Vol. 34, Issue 1, pp. 41-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-11-2020-0182
Publikováno v:
World, Vol 3, Iss 1, Pp 86-111 (2022)
The National School Feeding Program (PNAE for its acronym in Portuguese) is one of the largest food policies in the world, partially covering the daily needs of 44 billion students per year. In 2009, Law No. 11,947 established that at least 30% of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/070f4be0d657498f9ed9726c28fb3f39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.