Zobrazeno 1 - 10
of 34 445
pro vyhledávání: '"exogenous shock"'
Autor:
KOHARDINATA, Cliff1,2, SUHARDIANTO, Novrys2, TJAHJADI, Bambang2 bambang.tjahjadi@feb.unair.ac.id
Publikováno v:
Business: Theory & Practice. 2024, Vol. 25 Issue 1, p241-251. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tripathi, Nitya Nand1 nityanand.tripathi@ibsindia.org, Ahamed, Naseem1 naseemahamed@ibsindia.org, Ranajee, Ranajee2 ranajee@sparshgbs.in, Kumar, M. Anil1 anil.kumar@ibsindia.org
Publikováno v:
IUP Journal of Accounting Research & Audit Practices. Apr2024, Vol. 23 Issue 2, p33-51. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Business: Theory and Practice, Vol 25, Iss 1 (2024)
The purpose of this study is to examine the effect of P2P lending on bank credit in each type/segment of banking credit consisting of working capital credit, investment credit, and consumer credit in the period before and during the occurrence of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77a28c2992c64c92bab5222edfc9d8a9
Autor:
Bettiol, Marco1 marco.bettiol@unipd.it, Capestro, Mauro2 mauro.capestro@unipv.it, Di Maria, Eleonora1 eleonora.dimaria@unipd.it, Micelli, Stefano3 micelli@unive.it
Publikováno v:
Journal of Digital Economy. Dec2023, Vol. 2, p221-232. 12p.
Publikováno v:
Review of Behavioral Finance, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 533-550.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RBF-08-2023-0226
Autor:
Nielsen, Jeppe Agger, Mathiassen, Lars, Benfeldt, Olivia, Madsen, Sabine, Haslam, Christian, Penttinen, Esko
Publikováno v:
In International Journal of Information Management December 2023 73
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2023 75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.