Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"evaluative judgment"'
Publikováno v:
Mesure et Évaluation en Éducation, Vol 46, Iss 2 (2023)
Les futurs enseignants ont rarement l’occasion de tester leurs interprétations de questions complexes, incertaines ou ambiguës en évaluation des apprentissages et d’obtenir une rétroaction formative sur ces questions. Dans cet article, nous p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c28158d2874b48ce9df638aaffa4e851
Autor:
Jacobsen, Thomas, author
Publikováno v:
Brain, Beauty, and Art : Essays Bringing Neuroaesthetics into Focus, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197513620.003.0012
The Feedback Given by University Supervisors to Student Teachers During Their Co-assessment Meetings
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
This qualitative study examines the levels of feedback given by university supervisors to student teachers during their co-assessment meeting in French-speaking Belgium. For this purpose, 14 co-assessment meetings were qualitatively analyzed. The co-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1605c040a8ba47e0870e467ee576e677
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 9, Pp 9-15 (2019)
Введение. Научная проблема, обсуждаемая в статье, обусловлена важностью исследования когнитивных механизмов взаимодействия смыслов в
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dac66e15c71494c8fb35b9e32789e30
Autor:
Raphaël Bonvin, Elke Bayha, Amélie Gremaud, Pierre-Alain Blanc, Sabine Morand, Isabelle Charrière, Marco Mancinetti
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 7, p 425 (2022)
The concept of programmatic assessment (PA) is well described in the literature; however, studies on implementing and operationalizing this systemic assessment approach are lacking. The present case study developed a local instantiation of PA, referr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a1941b61fc845b8979ae2b0de67de2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrew, Youpa, author
Publikováno v:
The Ethics of Joy : Spinoza on the Empowered Life, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190086022.003.0002
Autor:
Anders Jönsson
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 5 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/954c164acc0f40b59901f5d09f2a435c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mokhtar Boughanem
Publikováno v:
Multilinguales, Vol 11 (2019)
The enunciative paradigm offers a relevant theoretical perspective for the apprehension of subjectivity in discourse. The passing from language to speech implies the intervention of a speaker whose role is to mobilize "the formal apparatus of enuncia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f264187e1e6e4230b9e081cd4444d3b5