Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"evaluation of arguments"'
Autor:
Héctor Hernández Ortiz
Publikováno v:
Principia: An International Journal of Epistemology, Vol 28, Iss 1 (2024)
In this paper, an argument by Fisher (2004) is formalized and evaluated by means of some tools of classical logic. The argument presented by Fisher is a version of a piece of reasoning of great historical importance known as Pascal’s Wager. Accordi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/757c1d0b4b7e423f86f211cc4a9bdb3d
Autor:
E. N. Lisanyuk
Publikováno v:
Дискурс, Vol 8, Iss 2, Pp 5-16 (2022)
Introduction. In the article we defend a claim that criticisms and counterarguments play a more important role in modeling and evaluating arguments than defending and supporting the thesis. The novelty of this idea lies in that it shifts the main foc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e856425d6b34ccfbaf7a5ad0ddae64e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prykhodko, S.
The material of the publication reflects the consideration of idea that in modelling and evaluating of arguments, criticism and counterargument play a more important role than defending and supporting the thesis. The novelty of this idea lies in shif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d9c91a272c0af10a445dbb479ef48f2
IELTS ACADEMIC READING ACHIEVEMENT: THE CONTRIBUTION OF INFERENCE-MAKING AND EVALUATION OF ARGUMENTS
The pivotal undertaking of education today is to endow individuals with the capacity to be able to think flexibly, reason rationally, and have open minds to be able to evaluate and interpret situations. In line with the studies demonstrating the posi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9fa849755e2797448f290091bdf049b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPEUniversidade Federal de PernambucoUFPE.
Submitted by Caroline Falcao (caroline.rfalcao@ufpe.br) on 2017-06-19T18:11:58Z No. of bitstreams: 2 license_rdf: 811 bytes, checksum: e39d27027a6cc9cb039ad269a5db8e34 (MD5) 2012-dissertacao-NancyRocancio.pdf: 1306206 bytes, checksum: 5f66a1929b230b9
Externí odkaz:
https://repositorio.ufpe.br/handle/123456789/19133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.