Zobrazeno 1 - 10
of 40 308
pro vyhledávání: '"evaluation design"'
Autor:
Dow, P. Alex, Vaughan, Jennifer Wortman, Barocas, Solon, Atalla, Chad, Chouldechova, Alexandra, Wallach, Hanna
There are few principles or guidelines to ensure evaluations of generative AI (GenAI) models and systems are effective. To help address this gap, we propose a set of general dimensions that capture critical choices involved in GenAI evaluation design
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.12709
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-11. 11p.
Autor:
Mekides Geta, Geta Asrade Alemayehu, Wubshet Debebe Negash, Tadele Biresaw Belachew, Chalie Tadie Tsehay, Getachew Teshale
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Integrated Community Case Management (ICCM) of common childhood illness is one of the global initiatives to reduce mortality among under-five children by two-thirds. It is also implemented in Ethiopia to improve community access a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dedf04b44b1a4affaac1056ddf7c9a4a
Autor:
Smolin, Alex
Publikováno v:
American Economic Journal: Microeconomics, 2021 Nov 01. 13(4), 300-331.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27087463
Autor:
Ruth McGovern, Kate Jolly, Jessica Roy, William McGovern, Tracey A Young, Rasiah Thayakaran, Julie Parkes, Sara A Morgan, Joht Chandan, Steph Scott, David Culliford, Rachel Armitage
Publikováno v:
NIHR Open Research, Vol 4 (2024)
Introduction Interventions related to the perpetration of Domestic Violence and Abuse (DVA) have gained traction over the past several years, in response to dissatisfaction by victims, an inadequate response from the criminal justice system, increase
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe2154e26aeb4632b35f99723373321e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.