Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"eurhythmy"'
Autor:
Marcus, Laura, author
Publikováno v:
Rhythmical Subjects : The Measures of the Modern, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192883889.003.0003
Autor:
Ahmadi, Golnar
A musician and an architect, Richard Wagner and Gottfried Semper, two German artists, influenced the theory of art in the nineteenth century in Germany. Wagner met Semper in a music shop and later they participated in various discussions regarding th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/110926
Autor:
Sârb, Diana Elena
Publikováno v:
Congresul International de Muzicologie / International Musicology Congress. 1(3):222-233
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=479657
Autor:
Marquié, Hélène
Dans les débuts de la Troisième République, et surtout au tournant des XIXe et XXe siècles, l’apprentissage de danses autres que celles de salon se répand dans la société. L’ouverture dans les années 1900 de conservatoires, instituts, uni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::ff8e70f6ab1bcc033b9c879b8c3ed2fc
http://journals.openedition.org/danse/5430
http://journals.openedition.org/danse/5430
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(03):72-77
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=44644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
�� ������������ �������������������������� �������������� ������������ ���������������
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ebaa32fa7f5c363556b434db2be92179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Žuljević, Andrea
Cilj waldorfske pedagogije jest odgoj ka slobodi što znači da je dijete slobodno biće i da mu moramo omogućiti poticajno okruženje u kojem će se moći slobodno razvijati. Temelj te pedagogije je antropozofija čiji je začetnik Rudolf Steiner.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4018::2d233bb4e3283a36a8f5dcf81f132382
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:204399
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:204399