Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"eudaimonic motivation"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionHuman motivation for happiness involves two main orientations of hedonia and eudaimonia. Numerous studies have shown that hedonic motivation has a much smaller effect on happiness outcomes than eudaimonic motivation, but little is known a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/554d1ed10ec14d3ab04daab468ddc26f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shackleford, Karen E., author, Vinney, Cynthia, author
Publikováno v:
Finding Truth in Fiction : What Fan Culture Gets Right--and Why it's Good to Get Lost in a Story, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190643607.003.0002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GÜLMEZ, Çiğdem
Publikováno v:
Journal of Analytic Divinity, Vol 4, Iss 2, Pp 166-195 (2020)
Volume: 4, Issue: 2 166-195
Journal of Analytic Divinity
Volume: 4, Issue: 2 166-195
Journal of Analytic Divinity
Turizm olgusu, farklı ekonomik sınıflara, kültürlere, inanç biçimlerine, yaşam tercihlerine sahip kitleri ilgilendiren çok boyutlu bir faaliyettir. Bu nedenle, turizm interdisipliner bir araştırma konusudur ve psikoloji bilimi bakımından
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 20; Issue 6; Pages: 5157
Many people listen to music that conveys challenging emotions such as sadness and anger, despite the commonly assumed purpose of media being to elicit pleasure. We propose that eudaimonic motivation, the desire to engage with aesthetic experiences to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.