Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"ethical encounter"'
Autor:
Paula Romo-Mayor
Publikováno v:
Estudios Irlandeses, Vol 17, Iss 17, Pp 115-129 (2022)
Rachel Seiffert’s The Walk Home (2014) tells the story of a Protestant Irish family living in Glasgow that has been haunted by a problematic fanaticism since the Partition of Ireland (1922). Its narrative builds an intricate family tree where its m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e993da633bed4492a3d7dec22f64decf
Publikováno v:
Philosophical Investigations. Apr2003, Vol. 26 Issue 2, p167-184. 18p.
Autor:
Schwartz, Melissa Rachel
According to philosopher, Emmanuel Levinas, alterity can exist only in its infinite and fluid nature in which the aspects of it that exceed the human ability to fully understand it remain unthematized in language. Levinas sees the encounter between s
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/78359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rice, Martin James
Ethical Encounter Theology (E.E.T.) is developed as a scientifically coherent, perfect being theist worldview, supported by holistic biblical readings and a strong theodicy. Ethically-structured cosmogony bridges the revelational/empirical gap that s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::165dcf8ddea889c5083e2216e0653f1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Halvars-Franzén, Bodil
The aim is to examine how children create and embody ethics by analyzing their encounters and how possibilities are conditioned by the framework surrounding them. The focus has been on the following problem areas: Conditions that enable children’s
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-38373
Autor:
Halvars-Franzén, Bodil
The aim is to examine how children create and embody ethics by analyzing their encounters and how possibilities are conditioned by the framework surrounding them. The focus has been on the following problem areas: Conditions that enable children’s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b434cc2d9815eae29f2755d4c649849b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-38373
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-38373