Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"ethical cognition"'
Autor:
Feifei Cui, Yundan Jin, Haiying Wu, Rongting Wang, Xinling Pan, Shuainan Chen, Yanyan Jin, Meiqi Yao, Huiqiang Fan, Jing Xu
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
ObjectiveBehavioral intentions to care for patients with infectious diseases are crucial for improving quality of care. However, there have been few studies of the behavioral intentions and factors influencing patient care by clinical nurses during t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/046752fa00764b9e94b39c3c9b020604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stuart A. Umpleby
Publikováno v:
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Vol 14, Iss 5, Pp 65-67 (2016)
In his 1982 book Algebra of Conscience Vladimir Lefebvre contended that the dominant ethical systems in the West and the Soviet Union were fundamentally different [1]. However, people on each side usually assume that there is only one type of ethical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceacede0b075434496f99177d43e276b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
WADA,M., WADA,M.(Center for the Research and Support of Educational Practice, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学教育実践研究支援センター紀要. 6:53-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.