Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"ethical CSR"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This research explores the complex relationship between perceived corporate social responsibility (CSR), sustainability self-identity and generational differences, focusing on their influence on employer brand attractiveness. Recognizing CSR’s crit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a124af0ae63459fbb5759e7c8ffe47e
Publikováno v:
Business in the 21st Century
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 19, Iss 2, Pp 155-169 (2023)
Corporate social responsibility (CSR) is the belief that businesses must consider ethical, social, and environmental issues when making decisions. Several studies have found that CSR improves corporate performance. Moreover, CSR is thought to increas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d60c5207e1874ffe84549f51ce47ad18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Litor, Lilach
Publikováno v:
Public Administration and Policy, 2021, Vol. 24, Issue 1, pp. 21-35.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PAP-09-2020-0043
Autor:
Lilach Litor
Publikováno v:
Public Administration and Policy, Vol 24, Iss 1, Pp 21-35 (2021)
Purpose – This paper explores different approaches to regulating corporate social responsibility (CSR) patterns of adopting codes of conduct, and discusses the approach that courts should embrace. Design/methodology/approach – Case studies from v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b13401cc01b45678604a8aea3de188b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 2, Iss 2, Pp 49-56 (2017)
In recent time, corporate social responsibility (CSR) has been a critical item on the agenda for many business firms. Organizations now go beyond their economic obligations and are particular-ly meticulous in considering and assessing the impact of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c53b8dd5b924fb6bf9a61c4dd39bf50
Autor:
Esra AlDhaen
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 19; Pages: 12256
Purpose: The purpose of the research work is to investigate whether micro-level corporate social responsibility (MCSR) plays a positive role in forming and promoting organizational social sustainability (SOS). It further investigates how each of the