Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"esl classroom"'
Autor:
Dorin-Aurel Muresan
Publikováno v:
RATE Issues, Vol 27, Iss 1 (2024)
Total Physical Response, also called TPR, is a teaching approach that stirs the interest of ESL teachers, and not only, a fact that is demonstrated by the plethora of articles and videos that appear in a basic Google search. The following article des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e360e68eae74f2796deb6c591c6b7b7
Publikováno v:
Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, Vol 10, Iss 1, Pp 61-75 (2023)
This study is a small-scale action research on the problem of EFL/ESL students’ participation in group activities during the crisis of the COVID-19 pandemic. The main stages of the research were conducted in the academic year of 2020/21. The popula
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac8f5a2cbf5e4fe2a5d2626eaff5fc14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Revathi Gopal, Mahendran Maniam, Noor Alhusna Madzlan, Siti Shuhaida binti Shukor, Kanmani Neelamegam
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 8, Iss 3, Pp 972-985 (2021)
Text comprehension will suffer if the readability level is not accessible to the students. Readability formulas predict text complexity, assisting in appropriate text selection that complements students’ reading abilities to improve their language
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8a3a125325f41d9b7a74522ce6a05ef
Publikováno v:
International Journal of Language Teaching and Education, Vol 4, Iss 1, Pp 23-35 (2020)
Writing is considered as an important but a difficult language skill for undergraduates. To develop writing skills, undergraduates need to be given the opportunity to interact with and help one another in the writing process. They also need to be sup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb064d3fed2f4eaebe52f7fdff592b5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
البصيرة, Vol 9, Iss 02 (2020)
The study focuses on the Islamic ideological discursive manifestations in the second language multicultural classroom as to how they are enacted. The ESL classrooms involve the classroom participants in learning the nonnative language through the exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68e78550c74548eeb756cd9cdf3b744e
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 8, Iss 2, Pp 452-463 (2018)
The Malaysian ESL (English as a Second Language) curriculum has undergone several reforms since the implementation of the Malaysian Education Blueprint 2013-2025. In 2016, the Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) or the Standard Curriculum for Pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90f88e1fd69047cb8ec2133743318a86