Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"equitable learning environment"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f2fd0635a594bd8897b18078df729f0
Autor:
Erin Sanders O’Leary, Casey Shapiro, Shannon Toma, Hannah Whang Sayson, Marc Levis-Fitzgerald, Tracy Johnson, Victoria L. Sork
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Background As higher education institutions strive to effectively support an increasingly diverse student body, they will be called upon to provide their faculty with tools to teach more inclusively, especially in science, technology, engine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fca0a10b3984a0f8c262209b4e0b158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erin Sanders O’Leary, Marc Levis-Fitzgerald, Victoria L. Sork, Shannon Toma, Tracy L. Johnson, Hannah Whang Sayson, Casey Shapiro
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
International Journal of Stem Education
International Journal of Stem Education
BackgroundAs higher education institutions strive to effectively support an increasingly diverse student body, they will be called upon to provide their faculty with tools to teach more inclusively, especially in science, technology, engineering, and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.