Zobrazeno 1 - 10
of 2 194
pro vyhledávání: '"epitext"'
This volume explains how analyzing textual elements that aren't part of the text but connected to it can be used with K–16 students to improve comprehension, engagement, critical thinking, and media literacy.Beginning with an introduction that brie
Autor:
Cătău-Vereș, Daniela
Publikováno v:
Journal of Romanian Literary Studies. (24):501-509
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1136409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tabernero-Sala, Rosa1 rostab@unizar.es, Colón-Castillo, María-Jesús1 martasamperiz@unizar.es, Sampériz-Hernández, Marta2 mjcolon@unizar.es, Campos-Bandrés, Iris-Orosia1 icamposb@unizar.es
Publikováno v:
El Profesional de la Información. Mar/Apr2022, Vol. 31 Issue 2, p1-17. 17p.
Autor:
LLUCH, GEMMA1, ESCANDELL, DARI2
Publikováno v:
Culture, Language & Representation / Cultura, Lenguaje y Representación. nov2018, Vol. 20, p65-80. 16p.
Autor:
Gemma Lluch, Dari Escandell
Publikováno v:
Cultura, Lenguaje y Representación, Vol 20 (2018)
El lloc web d’una editorial s’entén com un epitext virtual públic format per un conjunt de documents i de recursos dirigit tant als lectors com als compradors dels llibres que presenta. L’objectiu de la investigació és dissenyar un model me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aef3b6ee7cf04de7ab7f3ec1d959603f
Autor:
Popescu, Dan Horaţiu
Publikováno v:
Acta Marisiensis. Philologia. 1(1):85-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1014767
Autor:
McCracken, Ellen
Publikováno v:
Narrative, 2013 Jan 01. 21(1), 105-124.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1353/nar.2013.0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.