Zobrazeno 1 - 10
of 1 436
pro vyhledávání: '"epistemological awareness"'
Autor:
Lai, Karyn, author
Publikováno v:
Nature, Environment
and Culture in East Asia: The Challenge of Climate Change. 1:69-82
Autor:
Cakra Ludra Marhomi
Publikováno v:
Digital Press Social Sciences and Humanities, Vol 9, p 00003 (2023)
Tourism is an industrial sector that is proliferating and promises benefits to large groups of people. This growth encourages the formation of tourist destinations consisting of infrastructure, supporting communities, and tourist attractions in ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87865dda13cd48759f64e33c7efdeba2
Autor:
Oscar Julián Cuesta Moreno
Publikováno v:
El Ágora USB, Vol 2015, Iss 1, Pp 153-158 (2015)
Resumen: El artículo, derivado de una investigación, propone sentidos de formación que permitan a las instituciones educativas construir espacios donde los sujetos logren desplegar su conciencia a partir de examinar parámetros que configuren su r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cb55a77833e4134aed67af3a9a793d1
Autor:
Gudrun Marci-Boehncke, Ricarda Trapp
Publikováno v:
Medienimpulse, Vol 57, Iss 1 (2019)
Digitale Medien gehören in Deutschland immer noch nicht selbstverständlich in die institutionalisierte Frühförderung, und das trotz anders lautender Bildungsempfehlungen in den Ländercurricula. Nach verschiedenen Umfragen sehen Eltern den Umgang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d38e24d719d149aa910c099cabdfe674
Autor:
Alexandre, Fernando1,2 (AUTHOR) fmalexandre@hotmail.com
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. 2009, Vol. 18 Issue 4, p253-259. 7p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Cuesta Moreno, Oscar Julián1,2
Publikováno v:
El Ágora USB. ene-jun2015, Vol. 15 Issue 1, p153-168. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 32, 2, 143-172
We have developed an approach for assessing students' understanding about the distinction between science and technology. The assessment approach focuses on a specific aspect of this distinction, namely the different goal pursued by each of the two d
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/21023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jorge Mejia
Publikováno v:
Practice of Teaching | Teaching of Practice: The Teacher’s Hunch.
Certainty, opinion throughout faculties and schools of architecture, teachers and students engaged in conventional education exchange an enormous amount of information, in a process intended to provide the latter with the skills required to become in