Zobrazeno 1 - 10
of 4 459
pro vyhledávání: '"epistemic cognition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Heliyon 15 May 2024 10(9)
Autor:
Stoten, David William1 david.stoten@northumbria.ac.uk
Publikováno v:
Higher Education (00181560). Apr2024, Vol. 87 Issue 4, p991-1007. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 9, Pp e30770- (2024)
Students' academic achievement relies on a variety of pedagogical, affective, and individual factors. The investigation of academic emotions and epistemic cognition has been a focal point in existing research. Previous studies have predominantly delv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81e22d7f83ce4e44b5345c77175e1986
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bellocchi, Alberto1,2, Davis, James1,2, Mills, Reece1,2, Arthars, Natasha1,2, Appanna, Subhashni1,2
Publikováno v:
Teaching Science: The Journal of the Australian Science Teachers Association. Dec2022, Vol. 68 Issue 4, p35-52. 18p.
Autor:
David Rosenlund
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Issues of validity and reliability have an impact on the construction of tests. Since the 2010s, there has been increasing emphasis in Sweden on enhancing reliability in the large-scale test system to combat grade inflation. This study aims to examin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e428a5e31ac849f993cc3337036edbe3