Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"epistemic change"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Crítica de Ciências Sociais, Vol 123, Pp 121-142 (2020)
At least since the 2000s, we have witnessed the effort to understand, in multiple disciplinary fields and from different empirical realities, the complexity of the interdependent movement of people and capitals, images and goods. But when static cate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e593bda910a42dd8d3b0f760dfe4d65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin Kerwer, Tom Rosman
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Background: The number of studies on how to foster change toward advanced epistemic beliefs (i.e., beliefs about the nature of knowledge and knowing) is continuously growing because these beliefs are an important predictor of learning outcomes. In pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0865addd1f840a1b601726adabb2a25
Autor:
Rueß, Julia
Die Förderung epistemischer Überzeugungen gilt als wichtige Aufgabe in der Lehrerbildung. Insbesondere im bildungswissenschaftlichen Begleitstudium tendieren Studierende jedoch zu ungünstigen Überzeugungen: Bildungswissenschaftliches Wissen wird
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/25172
Publikováno v:
Revista Crítica de Ciências Sociais, Vol 123, Pp 121-142 (2020)
Pelo menos desde os anos 2000, testemunhamos o esforço, em diferentes campos disciplinares e a partir de realidades empíricas diversas, para compreender a complexidade do movimento interdependente de pessoas e capitais, bens e imagens. Mas como evi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simon N. Leonard, Samuel Fowler
Emerging digital technologies offer a transformative potential to redefine learning tasks and many examples of this potential are now available. The scaling of the innovative pedagogies emerging from the research into widespread and sustainable pract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::de011f2f81cf2ac1c7667f04c78ac06d
https://hdl.handle.net/11541.2/147962
https://hdl.handle.net/11541.2/147962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tom Rosman, Martin Kerwer
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Background: The number of studies on how to foster change toward advanced epistemic beliefs (i.e., beliefs about the nature of knowledge and knowing) is continuously growing because these beliefs are an important predictor of learning outcomes. In pa