Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"environmental-sustainability education"'
Autor:
mansurni abadi, zahrah zahrah
Publikováno v:
Moroccan Journal of Quantitative and Qualitative Research, Vol 6, Iss 4 (2024)
In 2001, the Save the Children international workshop in Sweden was devoted to designing resources and educational media for mining awareness programs. The workshop highlighted the potential for post-mining reclamation in Indonesia to cultivate flora
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afe173041c5943ffad552d7a3e32d3ca
Autor:
Magfirah Perkasa
Publikováno v:
Lentera Pendidikan: Jurnal Ilmu Tarbiyah dan Keguruan, Vol 21, Iss 2, Pp 246-256 (2018)
Abstrak: Penelitian ini bertujuan untuk mengembangkan bahan ajar berorientasi environmental sustainability education berintegrasi kearifan lokal Mbojo untuk meningkatkan literasi sains mahasiswa kimia. Penelitian ini merupakan penelitian pengembanga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6787e2fb95a14bbd829b9728a905551d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Adventure Education & Outdoor Learning. Sep 2021, Vol. 21 Issue 3, p294-296. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Indicators Research
Previous research on children’s wellbeing indicators has focused extensively on adults’, rather than children’s perspectives, despite there being a broad consensus that children’s conceptualisations differ significantly from adults’. In res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7679e30db6462a2e00ced93adfe8ac52
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/706400/3/Moula_et_al_2021.pdf
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/706400/3/Moula_et_al_2021.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.