Zobrazeno 1 - 10
of 362
pro vyhledávání: '"environmental education process"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chacón Fonseca, Anisleydis
Publikováno v:
Roca: Revista Científico-Educacional de la Provincia de Granma; oct-dic2024, Vol. 20 Issue 4, p1159-1176, 18p
Autor:
COSTA, Camila de Carvalho1, ROCHA, José Roberto Caetano da1 jose.rocha@unespar.edu.br
Publikováno v:
Periódico Tchê Química. 2017, Vol. 14 Issue 28, p56-65. 10p.
Autor:
Silva Matos, Bruno César1 brunocsmatos@gmail.com, Silva Ferreira, Marcos Paulo1 mpsilvaf@gmail.com, Modesto Zampieron, Sônia Lúcia2 sonia.zampieron@gmail.com
Publikováno v:
Em Extensao. jul-dez2017, Vol. 16 Issue 2, p97-114. 18p.
Publikováno v:
Journal of Education, Mahasarakham University, Vol 10, Iss 4, Pp 209-223 (2016)
The purposes of this research were: to make youths camp activities using environmental education process, to study and to compare the knowledge and attitude before and after the camp activities for conserving environment by using the process of envir
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Díaz Melgarejo, Lázaro, Carrete Aties, Darcia Elena, Robaina Flores, Annia, Salinas Ojeda, Leticia Maria, Álvarez Márquez, Rolando
Publikováno v:
Revista Cubana de Informática Médica; ene-jun2024, Vol. 16 Issue 1, p1-18, 18p
Autor:
Driggs-Pérez, Gladys, Martínez-Pérez, Carlos, Torres-Díaz, Jorge Luis, Lázaro-Aguilera, Antonio
Publikováno v:
Innovación Tecnológica; jul-sep2014, Vol. 20 Issue 3, p1-12, 12p
Publikováno v:
Periódico Tchê Química. 14:56-65
In this study evaluated the knowledge that elementary school students have about the environment and about the process of separating the solid waste produced daily in their homes. This research was carried out with students of the 7th, 8th and 9th ye
Autor:
Yuri S. Manuilov
Publikováno v:
Известия Саратовского университета. Новая серия. Серия Акмеология образования: Психология развития, Vol 12, Iss 2, Pp 180-184 (2023)
The questions of what and how to teach are traditional in education. Since knowledge in modern pedagogical science is concentrated around approaches, familiarity with them should form a meaningful basis for the training of future teachers. Pedagogy i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7faa58b292a3472ca7afd52563275f3b