Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"environmental campaigns"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Divan, Shyam, author, Rosencranz, Armin, author
Publikováno v:
Environmental Law and Policy in India : Cases and Materials, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192865458.003.0013
Autor:
Divan, Shyam, author, Rosencranz, Armin, author
Publikováno v:
Environmental Law and Policy in India : Cases and Materials, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192865458.003.0014
Autor:
Bicakci, A. Banu
Publikováno v:
Revista Română de Comunicare şi Relaţii Publice / Romanian Journal of Communication and Public Relations. 23(2):23-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1038706
Autor:
Park, Sejung
Publikováno v:
Journal of Contemporary Eastern Asia, Vol 18, Iss 1, Pp 175-188 (2019)
This study investigates public receptivity to celebrity's climate change advocacy on YouTube through a semantic network analysis. The results of this study suggest that the YouTube video generated a number of viewers' responses. Celebrity endorsement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/863b9859c4b449598a4f5c81d3a3b83f
Autor:
A. Banu Bicakci
Publikováno v:
Romanian Journal of Communications and Public Relations, Vol 23, Iss 2 (2021)
When civil society organisations (CSOs) of asymmetric size, structure and scope become members of an advocacy network, all those variations may lead to discrepant communicative behaviour. Therefore, encouraging member organisations to collaborate and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57269a2779914f3fb9bca1239d77faa5
Autor:
Papaioannou, Tao
Publikováno v:
Études balkaniques / Balkan Studies. (4):653-671
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=725189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 15
Issue 5
Pages: 3974
Volume 15
Issue 5
Pages: 3974
Social media has been widely used to design and publish pro-environment campaigns; the goal is to spread awareness about environmental issues and explain how customers can change their consumption behavior to protect the environment. Customers’ eng
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.