Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"entrustment decisions"'
Autor:
Joanne M. de Laat, Anouk N.A. van der Horst-Schrivers, Natasha M. Appelman-Dijkstra, Peter H. Bisschop, Koen M.A. Dreijerink, Madeleine L. Drent, Melanie M. van de Klauw, Wendela L. de Ranitz, Aline M.E. Stades, Nike M.M.L. Stikkelbroeck, Henri J.L.M. Timmers, Olle ten Cate
Publikováno v:
Journal of CME, Vol 13, Iss 1 (2024)
Entrustable Professional Activities (EPAs) are an important tool to support individualisation of medical training in a competency-based setting and are increasingly implemented in the clinical speciality training for endocrinologist. This study aims
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/219d2239f0c14678ab5699163c80f6fd
Autor:
Olle ten Cate, Jennie B. Jarrett
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 11, Iss 3, p 107 (2023)
Entrustable Professional Activities (EPAs) and entrustment decision making are rapidly becoming mainstream in competency-based education in the health professions. EPAs are the units of professional practice to entrust graduates with once they have d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/440e1dcdaadc432087fdb5589054463b
Autor:
Olle ten Cate, Robert P. Favier
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 9 (2022)
Transitions within medical, veterinarian, and other health professional training, from classroom to workplace, between undergraduate, postgraduate, fellowship phases, and to unsupervised clinical practice, are often stressful. Endeavors to alleviate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ffd3ec2cac84293b70443528bddad1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academic Medicine, 93(3), S17-S21. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
Competency-based, time-variable medical education has reshaped the perceptions and practices of teachers, curriculum designers, faculty developers, clinician educators, and program administrators. This increasingly popular approach highlights the fac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.