Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"entrustment decision making"'
Autor:
ten Cate, Olle, Burch, Vanessa, Chen, Huiju, Chou, Fremen Chihchen, Hennus, Marije
This book discusses the ins and outs of a new approach to competency-based education in the education and training of health professionals, including doctors and medical specialists, but also nurses, dentists, pharmacists, veterinarians, physiotherap
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gielissen, Katherine A., Ahle, Samantha L., Wijesekera, Thilan P., Windish, Donna M., Keene, Danya E.
Publikováno v:
The Yale Journal of Biology and Medicine
Background: Competency-based assessment is an important but challenging aspect of residency education but determines trainees’ progression towards the ultimate goal of graduation. Entrustment decision making has been proposed as a supplementary met
Publikováno v:
Annals of Surgery, 271(2), 391-398. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
Objective: The aim of this study was to explore how trust was constructed between surgeons and residents in the operating room. Background: Entrustment is increasingly being used as a key element to assess trainees' competence in the clinical workpla
Publikováno v:
Medical Teacher, 44(2), 196-205. Routledge/Taylor & Francis Group
Purpose Clinical supervisors acknowledge that they sometimes allow trainees to fail for educational purposes. What remains unknown is how supervisors decide whether to allow failure in a specific instance. Given the high stakes nature of these decisi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b894d3dd1188f4d1c8ade5ab5358b650
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/32a26873-1611-4e65-85fd-fce7ae588aed
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/32a26873-1611-4e65-85fd-fce7ae588aed
Autor:
Conroy, Megan Elizabeth, MD
The provision of graded supervision affording progressive autonomy is fundamental to the progression of a medical learner towards competency for independent practice; the decision of how much supervision versus trust and autonomy to provide a trainee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.