Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"enogastronomy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koščak Marko
Publikováno v:
Acta Economica et Turistica, Vol 4, Iss 2, Pp 197-211 (2018)
In an increasingly competitive tourist market, wine and enogastronomy are becoming key elements in the development of tourist products in regions that cultivate grapevines, in Slovenia and internationally. It has been claimed that no kind of tourism
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc9fc030ad014a83a51116d239d752f1
Autor:
Claudio Zanirato
Publikováno v:
Ri-vista: Ricerche per la Progettazione del Paesaggio, Vol 13, Iss 2, Pp 86-99 (2015)
In recent times different activities have started to promote the exploitation of typical products contributing to safeguard economic and territorial orders and local productions in the era of globalization. These activities are inevitably inserted in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6b9dcadbc514ed18ae5825c017b8ef1
Autor:
Lovoković, Iva
Nakon dugogodišnje gospodarske stanke, Slavonija i Baranja prolazi kroz ubrzani razvoj turističkih kapaciteta i sadržaja, posebno enogastronomije. U tu svrhu, razvija ponudu različitih turističkih manifestacija čiji je nezaobilazan sadržaj seg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4096::bdd70cd09cc6fe4e53825525679f25e4
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:258969
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:258969
Autor:
Duvnjak, Lea
Vinski turizam postaje sve popularnijih oblika turizma u 21. stoljeću. Turisti su potaknuti istraživanjem ruralnih područja vinograda i novim potrošačkim konceptima gdje se novac izdvaja u svrhu razonode i kupnje proizvoda. Za regiju poput Champ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4123::0ccfc5dca37d2000fac7cb8bd326005f
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:666405
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:666405
Autor:
Popović, Virđinija
Publikováno v:
Studii de Ştiinţă şi Cultură / Studies of Science and Culture. VII(04):103-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=12141
Publikováno v:
Zbornik Veleučilišta u Rijeci
Volume 10
Issue 1
Volume 10
Issue 1
Suvremeni trendovi turističkih kretanja nameću potrebu konstantnog inoviranja turističke ponude i stvaranja dodatne vrijednosti. Primarni fokus svih turističkih sadržaja mora biti na zadovoljenju potreba i motiva turista te ispunjenu želje za d
Autor:
Virginia POPOVIĆ
Publikováno v:
Studii de Stiinta si Cultura, Vol VII, Iss 4 (27), Pp 103-110 (2011)
From the first poem written in Romanian in Vojvodina territory can meet an influence offolklore in Romanian poetry. This influence started from fifth decade of last century. Even with thearticles regarding relationship between literature and gastrono
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/935f45575ed8484093b58534940122ca
Afonso, C. M., Serra, M., Almeida, C. M., & Antonio, N. (2021). Desenvolvimento de questionários de Delphi em Tempo Real no LimeSurvey: uma abordagem Design Science Research. In A. Rocha, R. Goncalves, F. G. Penalvo, & J. Martins (Eds.), Proceedings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::6e6fdef021ab8cd9e099e24c86cb831b
https://hdl.handle.net/10362/125714
https://hdl.handle.net/10362/125714