Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"english-only policy"'
Autor:
Talip Gülle
Publikováno v:
English Studies at NBU, Vol 10, Iss 1, Pp 73-94 (2024)
This review article examines the widespread adoption of English Medium Instruction (EMI) in higher education, driven by globalization and the need to prepare students for the international job market. While EMI aims to enhance English proficiency and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dadb9220fc0425e93342a08c9bdef87
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis research aims to overview the English-medium instruction (EMI) situation in Korean Higher education (HE), briefly describing and studying HE policies and examining their impact on Korean teachers and students. The case of the Korea Advan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15f93e3408b046f4a76130d5169dc70a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nae, Niculina, Kim, Soonhee Fraysse
Publikováno v:
Euromentor Journal - Studies about education / Euromentor Journal - Studies about education. IX(01):13-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=759460
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David Dirkwen Wei
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 2, Iss 2, Pp 187-198 (2013)
Abstract: The implementation of English-only policy in the English classes at Wenzao Ursuline College of Languages in Taiwan has continued for nearly 40 years. Its advantages and disadvantages have also been debated and challenged because of the risi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92853fd7684945198aeb458c46380a49
Autor:
Zeeshan, Muhammad
Positioning EnglisThere is a growing recognition that both explicit (explicit policy stance/statement about the role/functions of language/s) and conceptual/implicit (individuals’ beliefs, attitudes, myths, prejudices about language/s influencing t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::29cfff8f76808f85b08f04380f2fa80f
Publikováno v:
UVaDOC. Repositorio Documental de la Universidad de Valladolid
instname
instname
The instrumental use of the students’ mother tongue in the foreign-language classroom constitutes a controversial issue among language researchers and theorists. Supporters of the monolingual policy claim that the students’ mother tongue should b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ef3239c5a01f8ebf1ca5860631ead4bb
https://uvadoc.uva.es/handle/10324/52478
https://uvadoc.uva.es/handle/10324/52478