Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"english-language proficiency assessment"'
Autor:
Danijela Trenkic, Ruolin Hu
Publikováno v:
Journal of the European Second Language Association, Vol 5, Iss 1 (2021)
Despite arriving with the required language qualifications, many international students struggle with the linguistic demands of a university degree. Using the International English Language Testing System (IELTS) as an example, this study explored ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96d26f7cef964db493171b3558097b8f
Autor:
Jauregui, Alejandro
Emergent Bilinguals (EBs) need to be provided with strong oral academic language development (ALD) strategies earlier in their educational careers to avoid being labeled as Long-Term English Learners (LTELs) in grades 6-12. If EBs do not pass the Eng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::17269fbf54b16ae77d4f406e955bc0c3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tatman, James J.
Culturally responsive leadership and instruction have proven beneficial for racially minoritized student populations. Similarly, linguistically minoritized students benefit from a learning environment that values students’ experiences and culture.
Autor:
Ruolin Hu, Danijela Trenkic
Publikováno v:
Journal of the European Second Language Association, Vol 5, Iss 1 (2021)
Despite arriving with the required language qualifications, many international students struggle with the linguistic demands of a university degree. Using the International English Language Testing System (IELTS) as an example, this study explored ho
Autor:
Carroll, Patricia Elaine
Publikováno v:
Carroll, Patricia Elaine. (2015). English Language Proficiency Classification, Reclassification, and Educational Programming Decisions for Language Minority Students: A Mixed Methods Study. UCLA: Education-Special Education Joint Doctoral Program w/CSULA 0884. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5cz284p6
This study investigates the influences and constraints on data use pertaining to initial classification, reclassification, and educational programming for English Learners (ELs). A growing number of language minority students face extended time in EL
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5064683d13c107f27eb904ad6c555f30
http://www.escholarship.org/uc/item/5cz284p6
http://www.escholarship.org/uc/item/5cz284p6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.