Zobrazeno 1 - 10
of 5 424
pro vyhledávání: '"english speaking skills"'
Autor:
Dwi Wahyuningtyas, Laksmi Diana, Rina Wahyu Setyaningrum, Revina Dwi Masayu, Adinda Deviana, Yustin Dwi Rahmawati
Publikováno v:
Research and Development in Education, Vol 4, Iss 2, Pp 1111-1122 (2024)
Through this research, the researchers intended to seek information and data on how a bilingual guidebook improves the tour guides' speaking skills. This research provides an overview of classroom action research conducted in Wonocoyo Tourism village
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13cb7e0377194c1b9cd4af43423bea29
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học, Vol 53, Iss 2C, Pp 5-15 (2024)
This paper discusses the difficulties and solutions perceived by English-majored students when it comes to developing their speaking skills. To uncover and analyze these problems, one hundred fifty-seven students and five English lecturers at Vinh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/366c9c15c2864ab3b00798a70173ff50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Port Said Journal of Educational Research, Vol 2, Iss 2, Pp 145-175 (2023)
The present research investigated the effectiveness of implementing a program based on some habits of mind (HoMs) on improving the English speaking skills of secondary-stage students in technology-enhanced classrooms. This research adopted the quasi-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15b712908b36437dab4c714c9065cccf
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2022 Jan 01. 25(1), 1-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48647026
Autor:
Zwesty Aridasarie, Zuliati Rohmah
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The exponential increase of multimodal literacy in language learning in classroom contexts has insisted teachers reconstruct their roles. Teachers should be equipped with a number of different quality and ability to deliver meaningful lessons by inco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/386fdbd75d6449debdfc4592b1428d28