Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"english foreign language (efl)"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-21 (2024)
Abstract Various determinants contribute to the disappointing outcomes of the EFL programmes in non-Anglophone countries, thereby limiting citizens in these countries access to international academic and economic platforms. One such determinant is EF
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbcf2b3aa656432db6b3c32a30dfa9d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nguyen Kim Phuoc, Nguyen Tran Ai Duy
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Social Sciences, Vol 8, Iss 2, Pp 54-70 (2018)
Nowadays, foreign languages have become indispensable global integration of all nations, in general and of Vietnam, in particular. Foreign language is compulsory for Vietnamese university students and meets employers’ requirements. This study aims
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/083e2212664543af9bdf0e23b8517a1b
Autor:
Afsaneh Ravandpour
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 6, Iss 1 (2019)
The main purpose of this study is to investigate the relationship between Iranian EFL teachers’ Continuing professional development (CPD) and their self-efficacy. The participants comprised of 247 EFL teachers teaching at different language institu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d46fdb6da54b0697b7cb04882fd603
Autor:
YÜKSELİR, Ceyhun
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 9, Iss 1, Pp 23-30 (2016)
Although internet-assisted language teaching (IALT) has been recognised by the rapid progress of internet, there is a lack of published studies concerning the perceptions and perspectives of English Foreign Language (EFL) teachers on the integration
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82b4685c286046e4a3613e5a1ff69a9c
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nguyen Kim Phuoc, Nguyen Tran Ai Duy
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science-Social Sciences, Vol 8, Iss 2, Pp 54-70 (2018)
Nowadays, foreign languages have become indispensable global integration of all nations, in general and of Vietnam, in particular. Foreign language is compulsory for Vietnamese university students and meets employers’ requirements. This study aims
Este estudio de investigación describe los resultados de la implementación de talleres que se enfocan en la comunicación interactiva oral y su impacto en la experiencia de aprendizaje de un grupo de estudiantes de nivel A2 + - B1 en un instituto p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::90378c7df28ff53368262e97cac7df96
https://hdl.handle.net/11634/38137
https://hdl.handle.net/11634/38137
Publikováno v:
Repositorio Universidad Católica de Santiago de Guayaquil
Universidad Católica de Santiago de Guayaquil
instacron:UCSG
Universidad Católica de Santiago de Guayaquil
instacron:UCSG
This research work was developed upon students of inclusion who have writing difficulties in English as a Foreign Language (EFL) course at Unidad Educativa “Amarilis Fuentes Alcívar” (AFA, acronym in Spanish) high school. A case study methodolog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::cd48e452c8096323a7d6c5a23621651f
http://repositorio.ucsg.edu.ec/handle/3317/15637
http://repositorio.ucsg.edu.ec/handle/3317/15637