Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"english education policy"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
China proposed the Belt and Road Initiative to strengthen regional connectivity so as to embrace a brighter future together. Since the Initiative was put forward, it has brought many challenges to China’s English education policy. By employing Late
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4c68cd6ee744983b82343cf68b1e5d7
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 65, Iss 1, Pp 1-26 (2020)
本研究主旨為分析臺、中、日、韓四國之國中小英語政策,解析臺灣2030年雙語國家政策之可行性。透過文獻整理,爬梳四國之國中小英語課程之起始年齡、授課時數、教學方法、單字量、本
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9750009dcbe84aefab22a586fa2f48c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markus Budiraharjo
Publikováno v:
LLT Journal: A Journal on Language and Language Teaching, Vol 15, Iss 1, Pp 163-174 (2017)
Educational scholars generally agree that educational policies are inevitably regarded as one of the most contested areas in education. On the one hand, democracy requires more involvement on the part of the citizens. At the most ideal level, democra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33500eae92f549dc9d9b881dbc535ae3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Süleyman Gün
Publikováno v:
Eurasian Journal of Applied Linguistics, Vol 4, Iss 2, Pp 411-417 (2018)
Volume: 4, Issue: 2 409-415
Eurasian Journal of Applied Linguistics
Volume: 4, Issue: 2 409-415
Eurasian Journal of Applied Linguistics
En glish Language Education Policy in the Middle East and North Africa , Robert Kirkpatrick (Ed.). Springer International Publishing AG. Cham, Switzerland (2017). ISBN 978-3-319-46776-4 (Hardcover), ISBN 978-3-319-46778-8 (eBook).
Autor:
Saka, İsmail
Bu tez, Bozok Üniversitesi birinci sınıf öğrencilerinin genel olarak İngilizce, Türkiye'deki mevcut İngilizce eğitim politikası ve İngilizce öğrenmenin amaçları açısından İngilizceye karşı tutumlarını incelemiştir. Ayrıca ça
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2277a535bf1e0ec7ec973d1af5dd1486
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71574
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.