Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"enactive learning"'
The Lifelong Learning Program "Enactive Learning in Mathematics" was implemented for the first time at the Faculty of Mathematics, University of Rijeka, in the winter semester 2022/2023. After the completion of the program, interviews were conducted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::b8ae42bef5d8fb2a5fc3540527179f9f
https://www.bib.irb.hr/1274250
https://www.bib.irb.hr/1274250
Autor:
Huy P. Phan
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 10, Iss 1, Pp 41-66 (2014)
Situating within the 2 × 2 model of achievement goals, this short-term study examined the central roles of tasks values, mastery-approach and mastery-avoidance goals, and academic engagement and disengagement in students’ future achievement outcom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/624fe2e067b74e519d7cdd23a11b4307
Autor:
Holtham, Clive, Rich, Martin
Publikováno v:
Journal of Management Development, 2012, Vol. 31, Issue 3, pp. 287-297.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02621711211208916
Autor:
Huy P. Phan
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 9, Iss 4, Pp 697-716 (2013)
Using the Revised Achievement Goal Questionnaire (AGQ-R) (Elliot & Murayama, 2008), we explored first-year university students’ achievement goal orientations on the premise of the 2 × 2 model. Similar to recent studies (Elliot & Murayama, 2008; El
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/480f569ff2d34c129cad418709e0aba4
Autor:
Forzelius, Johanna, Åberg, Lina
Denna studie undersöker användarupplevelsen av utbildning i journalsystemet Cosmic i Region Jönköpings län. Utbildning är av största vikt för personalens välmående samt för optimal användning av systemet. Syftet med undersökningen är at
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-57021
Autor:
Melissa Lewis Hobart
Publikováno v:
Current Issues in Education, Vol 15, Iss 3 (2012)
This research explores which conditions for video game play are more effective in producing outcomes such as knowledge retained, involvement, behavioral intention, enjoyment, and self-efficacy. Additionally, given that identification with a model inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/549273aba78e440894770fff4d58eac5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 5, Iss 1, Pp 74-82 (2016)
This study investigated the effect of enactive pre-reading tasks on Iranian pre-intermediate EFL learners’ reading comprehension and self-efficacy. Moreover, it explored whether Iranian per-intermediate EFL learners’ reading comprehension and sel