Zobrazeno 1 - 10
of 932
pro vyhledávání: '"enactive learning"'
Autor:
Legg, R. Suzanne1 robynsuzanne@usf.edu
Publikováno v:
Theory Into Practice. Summer2023, Vol. 62 Issue 3, p245-254. 10p.
Autor:
Hadfi, Rafik
The enactive approach to cognition is typically proposed as a viable alternative to traditional cognitive science. Enactive cognition displaces the explanatory focus from the internal representations of the agent to the direct sensorimotor interactio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.04535
The Lifelong Learning Program "Enactive Learning in Mathematics" was implemented for the first time at the Faculty of Mathematics, University of Rijeka, in the winter semester 2022/2023. After the completion of the program, interviews were conducted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::b8ae42bef5d8fb2a5fc3540527179f9f
https://www.bib.irb.hr/1274250
https://www.bib.irb.hr/1274250
Autor:
Korosteleva, Elena A.1
Publikováno v:
International Studies Perspectives. Feb2010, Vol. 11 Issue 1, p37-50. 14p. 1 Graph.
Autor:
Huy P. Phan
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 10, Iss 1, Pp 41-66 (2014)
Situating within the 2 × 2 model of achievement goals, this short-term study examined the central roles of tasks values, mastery-approach and mastery-avoidance goals, and academic engagement and disengagement in students’ future achievement outcom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/624fe2e067b74e519d7cdd23a11b4307
Publikováno v:
Research On STEM Education in the Digital Age. Proceedings of the ROSEDA Conference ISBN: 9783959872522
The project "Enactive Learning in Mathematics at Home (EnLeMaH)" aims to promote enactive work of pupils in the area of functional relationships. This paper establishes the theoretical foundations with respect to an understanding of 'enactive learnin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f8f1a0d77a416f8083eeac5aac825b7
https://doi.org/10.37626/ga9783959872522.0.05
https://doi.org/10.37626/ga9783959872522.0.05
Autor:
Morganti, Francesca1 francesca.morganti@unibg.it
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia. 2016, Vol. 39 Issue 3, p433-442. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.