Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"empowerment issues"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubio-Jimenez, AL, Kershner, R
Funder: Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100009068
Funder: Cambridge Commonwealth, European and International Trust; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100003343
Accessible summary: Self‐determin
Funder: Cambridge Commonwealth, European and International Trust; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100003343
Accessible summary: Self‐determin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e64d50a1900de47cd49c735f0e283886
Autor:
Petri J. C. M. Embregts, Alice Schippers, Remco Mostert, Henriëtte Sandvoort, Geert Van Hove, Sofie Sergeant, Sanneke Duijf
Publikováno v:
BRITISH JOURNAL OF LEARNING DISABILITIES
British Journal of Learning Disabilities, 49(2), 230-246. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
British Journal of Learning Disabilities, 49(2), 230-246
British Journal of Learning Disabilities, 49(2), 230-246. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
British Journal of Learning Disabilities, 49(2), 230-246
Accessible summary The research was conducted by a team of researchers. Some of the researchers have experience of living with a disability. The researchers created training for other research teams that include experts by experience. The training ha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b3a9d96869c649fa302f75f3b986d379
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/7f54e3df-b903-449c-84aa-5a74d2212a93
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/7f54e3df-b903-449c-84aa-5a74d2212a93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ailsa M Cameron, Tricia Jessiman
Publikováno v:
Jessiman, T & Cameron, A 2017, ' The role of the appropriate adult in supporting vulnerable adults in custody : Comparing the perspectives of service users and service providers ', British Journal of Learning Disabilities, vol. 45, no. 4, pp. 246-252 . https://doi.org/10.1111/bld.12201
Accessible Summary When a vulnerable adult is in police custody, they should have someone with them to help them understand what is happening. This person is called an appropriate adult (AA). Previous research has shown that the role of the AA is not