Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"employee attraction"'
Autor:
Cajander, Niko, Reiman, Arto
Publikováno v:
Employee Relations: The International Journal, 2023, Vol. 46, Issue 9, pp. 1-20.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ER-07-2023-0347
Autor:
Deepa, R., Baral, Rupashree
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2021, Vol. 27, Issue 1, pp. 110-126.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-09-2020-0136
Publikováno v:
TEM Journal. 11(4):1612-1619
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1077897
Publikováno v:
Vilakshan (XIMB Journal of Management), Vol 18, Iss 1, Pp 26-41 (2021)
Purpose – This study aims to unveil the determinants of employer branding (EB) that attracts and retains the employees working in the Indian higher education sector using the factor-analytic approach. Design/methodology/approach – The study is cr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa5cd34b9ead4e478d275d77cd059dac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2018, Vol. 27, Issue 5, pp. 573-596.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-07-2017-1522
Publikováno v:
International Journal of Organizational Analysis, 2017, Vol. 25, Issue 3, pp. 413-431.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOA-05-2016-1025
Autor:
Hedlöf, Oscar, Edvardsson, Filip
Swedish elderly care stands before vast employee related challenges in a future with an aging population that will require welfare. By studying what makes working in elder care attractive and what can be done to strengthen its’ attractiveness, tool
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-46660
Η έννοια του Employer Branding έχει εμφανιστεί τις τελευταίες δεκαετίες και λαμβάνει συνεχώς όλο και περισσότερη προσοχή. Υπάρχουν μελέτες, οι ο
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::091d54a76dc9758e6fb9bdd87405de23